Wednesday, November 6, 2013

FREEDOM

                                snapshot from the scarf launch at Holzweiler, by Alex the- Sceptic.                  
                                              scarf/Celine Aagaard/ Holzweiler
                                                         necklace/Efva Attling
                                                   tee/Mardou&Dean
                                                       Biker/BLKDNM                           foto: Alex/ the-Sceptic
stylemag

6 comments :

MaritBE said...

Utrolig flott bilde av deg :-) Du er så vakker!!<3

Addwin Net said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Kristiane said...

Superfresh! ;)

Anonymous said...

Herreguud! Jeg elsker skjerfene dine!!! Jeg ønsker meg sååå mye det med frynser på. Men hvor er det jeg får kjøpt dem?:))

Hippie, hippie - milkshake said...

Å så hyggelig å høre. I Oslo er det blant annet Nadine på Sandvika Storsenter, høyer eger, Den dama, Tatler, og på Storo.
Hvis du sjekker min instagram, eller #holzweiler er det mange butikker som har lagt ut at de selger skjerfene.Det er butikker over hele landet- også nettshop:)
husk at det med frynser i kanten er det i cashemer. big square.

Luisa Fernanda del Mar said...

Du er nydelig!